رُگا

راه بی پایان

رُگا

راه بی پایان

رُگا

بوی محرم می آید...لباس نوکریش رادوباره می پوشد
سماوری که برای حسین می جوشد
مگیرخرده که سیاه مکروه است
بهشت هم به گمانم سیاه می پوشد
نگاه داشته حرمت کسی که در این ماه
به یادتشنه لبی کمتر آب می نوشد
همیشه بی حدواندازه مزدمیگیرد
همان که ذره ای برای او کوشد
شدم غلام حسین وخیالم آسوده...
غلام میخرد اماغلام نفروشد

بایگانی
پیوندهای روزانه

تولدمه:)


ماشهریوریها...

یه اتقاق خوب بودیم که توزندگی دوروریهامون افتادیم:)


بگین نه به همین برکت دیگه نه من نه شماها!:))


  • آیلار ...

نظرات  (۲۳)

  • مرتضی زمانی
  • تولدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم من
    سلااااااام
    تولد عید شما مبارکا باشه :)
    چرا زودتر نگفتین گلی کادویی چیزی می آوردیم... الکی مثلا خبر نداشتیم
    البته من خودم گلم و شما دسته گلی

    چرا مطلبتون نیومده بود داخل وبایی که دنبال می کنم؟ Oo

    ان شالله هر آنچه که آرزو می کنید به صلاحتون باشه و برآورده بخیر بشه
    بهترین ها نصیب شما و خانواده گلتون

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم البته به شمابایدتبریک گفت!بالاخره این سعادتانصیب هرکسی نمیشه:))
    بله بله

    نمیدونم والا!بایدازبیان بپرسین!

    انشاالله،ممنون
    ممنونم من:)
  • کارمند کوچولو شهر سکوت
  • سلام آجی جدید
    تولدت مباااارک
    پاسخ:
    سلام :)
    ممنونم عزیز:)
    ممنون که به ما سرزدید...
    تولدتون هم مبارک
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم:)
    ممنونم من:)
    سلام میای تبادل لینک کنیم ابجی
    پاسخ:
    سلام
    تبادل لینک هم انجام میدیم بعداها
    تولدت مبارک

    پاسخ:
    سلام
    چه عجب شماحرف زدین بالاخره:))
    ممنونم من:)
    به دنیا اومدنتون مبارک!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    بسم رب من و تو

    با سلام و ارزوی سلامتی برای شوما

    خوش به حالت که اولین کامنتم را مجبورم خرده گیری نکنم 

    تولدت مبارک 

    ان شا ءالله سالیان سال زیر سایه خدا و پدر و مادر و بزرگترا و صد البته 

    یه همسر عالی زندگی پر خیر و برکتی داشته باشی.

    یه کیک بزرگ میگرفتی و ما را دعوت میکردی لطفش بیشتر بودا 
    تازه با پیتزا
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم الان آیلاربایدجواب بده یاآرام!؟
    فعلاآیلارجواب میده خواستین بگین آرام تووب خودتون جواب میده!

    ممنون شمابیشتر
    ههه لطف کردین
    ممنونم:)
    خیلی ممنون:)
    چشم حتماشماتشریف بیارین منزل مادرخدمتیم:)

    سلام
    تولدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم من:)
    سلام آیلار جان
    تولدت مبارک :)
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون وفابانوی عزیز

    وااای 
    مبااارکهه گل دختر
    شرمنده 
    هر چی دنبال یه جمله قشنگ گشتم پیدا نکردم
    :(

    به همین بسنده میکنم
    الهی همیشه دلت خوش و لبت خندون و تنت سلامت باشه
    چشمتم هرچه زودتر به جمال انور آقامون منور بشه ان شاءالله
    :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم بانوجونم:)
    دشمنتون عزیزدل
    ممنونم شماهم همه هم:))
    انشاالله،ممنون
    :)
    به به سلاااااام
    به مادر جان بفرمایید قدم نو رسیده مبااااارک :-) 
    .

    ببین تو رو خدا حکمت خدا رو !
    خوبه مرداد به دنیا نیومدید وگرنه چه ها که نمی نوشتید واسه این پست ... حالا به عنوان یه شهریوری فقط و فقط یه اتفاق خوبید ؛ همین ...
    ولی اگه مردادی بودی ؛ ...توضیح نمیدم چون فقط مردادی ها میفهمن که چی میگم :-D 
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم من:)

    نظرمو درموردماه هاگفتم قبلاتووب آقای رسولان!
    گرچه گذشت امامبارک باشه خانووووم

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم من:)
    چه عجب!چی شده ازاین طرفاعزیز؟
    کدوم پست آقای رسولان ؟؟
    بگید برم بخونم !
    پاسخ:
    سلام خانوم
    نمیدونم...
    هرکسی نظرشوراجب ماه هاگفته بود منم گفتم فقط دخترای آبانی وخردادی روخیلی دوس:)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عجب
    :)

    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام
    چی عجببببب؟؟؟؟؟؟
    :)
    مامانم اینامن مبارکشون باشم:))
    کمال مهر در شهریور اثر کرد...
    پاسخ:
    سلام
    مگه اینه شهریوردرمهراثرکرده باشد...
    پیشاپیش یا بعدا بعد تولدت مبارک
    پاسخ:
    سلام
    حالاپیشاپیش یابعدابعد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برایت یک بغل مریم؛ که مستش می شوی هردم؛ برایت قدرت ارش؛ که دشمن را زنی اتش؛ برایت سفره ای ساده؛ حلال و پاک واماده؛ برایت یک تن سالم برایت هرچه خوبی هست؛ صمیمانه دعاکردم 
تولدت مبارک عزیزم

    ***خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگه خواستی تبادل لینک کنیم***
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون:)

    برایت یک بغل مریم؛ که مستش می شوی هردم؛ برایت قدرت ارش؛ که دشمن را زنی اتش؛ برایت سفره ای ساده؛ حلال و پاک واماده؛ برایت یک تن سالم برایت هرچه خوبی هست؛ صمیمانه دعاکردم 
تولدت مبارک عزیزم

    ***خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگه خواستی تبادل لینک کنیم***
    پاسخ:
    سلام
    تولدتون مبارکـــــــــــ :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم:)
  • صحبتِ جانانه
  • اعتماد به نفس بالا هم یه جور مریضی میشه به مرور زمان
    8)
    پاسخ:
    سلام
    اوووو پس همه مردم ایران مریضن(دورازجون شمادوستان!)
  • صحبتِ جانانه
  • و مبارک باد تولدتان
    پاسخ:
    سلام
    وممنونم من:)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    ماشالله اعتماد بنفس!


    یه جوری فرمودین ما شهریوریا انگار اردیبهشتی هستین! ^_^
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی