رُگا

راه بی پایان

رُگا

راه بی پایان

رُگا

بوی محرم می آید...لباس نوکریش رادوباره می پوشد
سماوری که برای حسین می جوشد
مگیرخرده که سیاه مکروه است
بهشت هم به گمانم سیاه می پوشد
نگاه داشته حرمت کسی که در این ماه
به یادتشنه لبی کمتر آب می نوشد
همیشه بی حدواندازه مزدمیگیرد
همان که ذره ای برای او کوشد
شدم غلام حسین وخیالم آسوده...
غلام میخرد اماغلام نفروشد

بایگانی
پیوندهای روزانه

کبوتردلم هوایی شده

آقاجان...

یک نفرهست که گم کرده دلش را اینجا...

به خودش پس نده بی زحمت اگر دست شماست...!



باشدمحل نده،قسم مادری که هست

یادر حرم،به نام جوادت دری که هست


امام رضاخشومیخوام:(

  • آیلار ...

نظرات  (۲۲)

سلااااام
به به منور فرمودین:)))

آی گفتید دلم بدجووور هوای حرم لازم داره :(
ان شالله زیارتشون نصیبتون و نصیبمون به زودی

یاعلی
پاسخ:
سلام
منور؟منورالفکربانو؟
آره زیاااااد
انشاالله به حق پنج تن

علی یارمون
به به

سلام نازنین بانوی خودمون
مشعوف گشتیم از بازگشتت
:)
ان شاءالله بزودی نصیبت و نصیبمون!!
پاسخ:
سلام بانوجونم
ممنون
:)
انشاالله
خوش آمدید
آمد و شدتان خدایی...
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
سلام
به به چه عجب از اینورا
ان شالله بزودی بری زیارت...
پاسخ:
سلام
استراحت میکردم:))
انشاالله
سلام
زیبا نوشتید
ای کاش می شد قسمش داد طی الارض کنیم برسیم مشهد
ان شاءالله که بطلبه
من در طول زندگانی فقط یک بار رفتم
موفق و سر بلند باشید
پاسخ:
سلام
ممنون دست شاعرش دردنکنه
انشاالله
مشهدیه دفعه؟؟؟!!!
انشاالله بازم نصیبتون بشه
ممنون همچنین
سلام
منم بد هوایی مشهدم
خدا زیارتشون رو نصیبت کنه ان‌شاالله...
پاسخ:
سلام
انشاالله روزیتون
ممنون انشاالله:)
سلام
رسیدن بخیر
زیارت نصیبتون بشه و حاجت روایی...
پاسخ:
سلام
ممنون:)
ممنون انشاالله
  • شیخ صاعد بالازاداه
  • سلام، انشالا روزیتون.
    ما فراری ایم به عکس. . .
    پاسخ:
    سلام
    ممنون انشاالله
     به عکس؟!!!
    ما بالاخره یک بار اومدیم به این وبلاگ و دیدیم درش تخته نیست :)

    ان شاءالله روزیتون.
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین عزیز:)
    قبلاهم تشریف آورده بودین؟!

    ممنون انشاالله
    سلام
    چرا شما هی حذف و پیدا می شوید...
    منم با اینکه هنوز دو هفته هم نشده که از مشهد برگشتم، دلم هوای حرم کرده...
    پاسخ:
    سلام
    اینوکه حذف نکرده بود!
    خوش بحالتون من یه مدته نرفتم دلم تنگشونه

  • یک خبرنگار ...
  • سلام 
    و سپاس از حضورتون ...

    زیارتش قسمت شما و تموم آرزومندان ...
    ان شاءالله ...

    + اینم شعری که امشب برای اولین بار خوندم ...

    " نام تو آمد سخنم جان گرفت ...
    خاطرم ابری شد و باران گرفت ...
    چشم به دستان تو دارم که دل ...
    حاجت از این خانه فراوان گرفت " ...
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    انشاالله

    چه قشنگ بود
    بسیار مطلب موجز و مفیدی بود
    به قول جدیدی ها " اخصنج "
    پاسخ:
    سلام
    نشنیده بودم 
  • باران نم نم...
  • سلام خاله ریزه
    دلم عجیب دلتنگ حرم آقا هستش...
    پاسخ:
    سلام ههه
    منم:(
  • محدثه انصاری
  • باز طلایی گنبدت که توی چشمهام می افتد از همان اول خیابان بغض امان نمیدهد ...


    پاسخ:
    :'(
    دلم مشهد میخواهد
    پاسخ:
    سلام
    منم:(
    ایشاالله بخادت 
    پاسخ:
    سلام
    آقا؟انشاالله:(
    سلام.

    مدت هاست همینطوره. دیگه عادت گرفتم ب اینجوری بودنش.


    ان شاءالله زیارتشون قسمت همه ی آرزومندان بشه.
    پاسخ:
    سلام
    کامنتاتون؟خیلی بده که،بازم وب خودتونه

    انشاالله
    رزقنا الله...
    پاسخ:
    سلام
    :)
    چه تک بیت خوبی...
    پاسخ:
    سلام
    :)
  • . : ! l | ^_^ | l ! : .
  • خیلی خوب بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون:)
    هِِِِــــــــــــــــعــــــی ،خعلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون دست کپی پیست دردنکنه:))

    متن زیبایی بود :)
    پاسخ:
    ممنون:)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی