رُگا

راه بی پایان

رُگا

راه بی پایان

رُگا

بوی محرم می آید...لباس نوکریش رادوباره می پوشد
سماوری که برای حسین می جوشد
مگیرخرده که سیاه مکروه است
بهشت هم به گمانم سیاه می پوشد
نگاه داشته حرمت کسی که در این ماه
به یادتشنه لبی کمتر آب می نوشد
همیشه بی حدواندازه مزدمیگیرد
همان که ذره ای برای او کوشد
شدم غلام حسین وخیالم آسوده...
غلام میخرد اماغلام نفروشد

بایگانی
پیوندهای روزانه

سوس!

سلام

یجانوشته بود:گاهی سکوت عمیق ترین جوابی که میشه درقبال همه چیز داشته باشی!درست میگه وقتی شنونده خوبی واسه حرفات پیدانکنی،مجبوری سکوت کنی...

دلم واسه خیلیاتنگ شده،آدمایی که این روزاعمیقا بهشون احتیاج دارم ولی خب...این آدماروفقط تونستم توی دلم نگهدارم نه توی زندگیم...

هرکاری انجام میدم ازحجم بی حوصلگی هام کم نمیشه...انگاردارم خالی میشم انقدی که بایه تلنگرکوچیک بشکنم...تبدیل شدم به یه دخترلوس ننر که حرفاشو اشک میریزه!

یه اتفاق خوب میخوام یه اتفاق بزرگ!یه چیزی که مثل خوردن بستنی توی یه روزبرفی وخیلی سردبهم بچسبه...!



امروزرفتم کتاباموبگیرم!هیجانداشت:))

چقد مسخرس این ماه مهر...اصن شعور نداره!آخه الان وقت اومدن بود؟

  • آیلار ...

نظرات  (۱۸)

  • مهربان ^__^
  • سلام

    موفق باشی با کلی اتفاقات خوب!
    با تبادل لینک موافقی؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم من:) شماهم
    چشم ولی بعدابعداترهاکه دوست ترترشدیم اگه میشه؛)
    سلام
    سوس:) (پاشو برو :) )

    نبینم بانوی شیطون بیان غم انگیزناک باشه، تا خدا رو دارید و من رو غم چرا؟؟ :))

    میخوای بگم چند ماه دیگه بیاد حداقل با سردی هوا همراه نباشه، هان؟
    کتاب نداشتید مشکلی نیست بیاید پیش خودم جزوه نویسی یادتون بدم محشــــر، بهله

    (حالا اولم نشد دوم ولی خدا کنه سوم نشه دیگه :))))))) )

    روزهای خوبتون روزافزون

    یاعلی 


    پاسخ:
    سلام بانو
    :))
    شماروووو؟خداحفظتون کنه اعتمادبه نفستون نابودم کرد؛))

    کی چندماه دیگه بیاد؟؟؟
    نه اصن مشکلی نیس خداروشکرکه ندارم

    ههه نه دوم شدین

    ممنون شماهم انشااللع

    علی یارتون
    به قول سجاد افشاریان (شیرازیا) :

    آخه ای موقه ؟! o_O
    پاسخ:
    سلام
    چی آخه ای موقه؟!!!!
    سلام
    معمولا رابطه دانش آموزا و دانشجو ها با درس یه طرفه اس |:
    پاسخ:
    سلام
    بله بله
  • امید شریفی
  • نه خسته
    پاسخ:
    سلام
    :)
    ممنون
  • عرفـــــ ـــان
  • آخ منم خیلی مغزم درد میکنه از حرفایی که با خودم زدم ! :/
    امیدوارم اون اتفاقِ خوبم خیلی زود بیفته :)
    پاسخ:
    سلام
    اوهوم:(
    انشاالله،ممنون:)
    سلام
    اگر اتفاق خوب پیدا کردی به منم خبر بده ممنون:)
    پاسخ:
    سلام
    نیست...نمی افته:(
  • هامون هامون
  • خب الان کتاب پیدا نمیشه باید زودتر اقدام میکردید بابت طولانی بودن پست هم معذرت میخواهم
    پاسخ:
    سلام
    دوس نداشتم که مهرومدرسه بیان...
    ههه خواهش میکنم شماببخشید بابت تنبلی وبی حوصلگی من

  • فروردین دخت
  • واقعا الان وقت اومدن اول مهر نبود!
    پاسخ:
    سلام
    والا!وقت نشناس
  • مــ. مشرقی
  • وقتی کسی معنای تو را نفهمید خودت را هدر نده!
    آرزوی اتفاقای قشنگی دارم براتون.

    +بستنی توو روز برفی...بهترین خاطره ی زندگی منه.
    پاسخ:
    سلام
    چه خوب بود این جمله واقعا...
    ممنونم:)
    خوبه که یادخاطره خوب افتادین:) منم خاطره خوبی ازاین:)

    سلام
    ممنون عزیزم
    حرفای تو ذهن ادم حرفایی که نه میشه گفت نه میشه نوشت و پست کرد...
    پاسخ:
    سلام
    :)
    آره واقعا:(((
  • علی رسولان
  • حرفاشو اشک میریزه!

    :(
    پاسخ:
    سلام
    :(
    منم یه مدت خیلی لوس شده بودم و گریه میکردم...
    مدت طولانی 
    اما چند وقته دوباره دارم مثل سابق میشم
    امیدوارم یه روز خوب بیاد برات
    پاسخ:
    سلام
    واااای من طولانی نشه:(
    خداروشکر
    ممنونم:)
  • فاطمه جلالی
  • :)

    این حرفــ ها . . .

    آخ امون از این حرفــ ها :)
    پاسخ:
    سلام
    لبخند؟؟؟
  • karim hoseinzadeh
  • تنبل تنبل تنبل خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    ممنون 
    وااااااقعا لایک
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه 
    پستهایی داشتیا
    تصویراش هم دل نشینن

    :)
    چه عجب بعد از مدت ها اومدین وبلاگ ما؟ :-)
    خوش باشی گلم، اون اتفاقی که میگی منتظرشم، خودت ایجاد کن... چون کسی دیگه برات ایجاد نخواهد کرد...
    ببینم چه می کنی :-)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی