رُگا

راه بی پایان

رُگا

راه بی پایان

رُگا

بوی محرم می آید...لباس نوکریش رادوباره می پوشد
سماوری که برای حسین می جوشد
مگیرخرده که سیاه مکروه است
بهشت هم به گمانم سیاه می پوشد
نگاه داشته حرمت کسی که در این ماه
به یادتشنه لبی کمتر آب می نوشد
همیشه بی حدواندازه مزدمیگیرد
همان که ذره ای برای او کوشد
شدم غلام حسین وخیالم آسوده...
غلام میخرد اماغلام نفروشد

بایگانی
پیوندهای روزانه

یااباعبدالله!اربعین ایران بمانم بی گمان دق میکنم!

 

عشق یعنی کربلا،یعنی من وتنهاحرم

عشق یعنی عکس سلفی یادگاری باحرم

ای خدااین روزهاشش گوشه میخواهد دلم

عشق یعنی اربعین پای پیاده تا حرم


  • آیلار ...

نظرات  (۱۷)

  • دختر مهتاب من زنده ام
  • ونم اربعین...
    السلام علیک یااباعبدالله(ع)
    سلام
    تسلیت ایام...

    ای خدااین روزهاشش گوشه میخواهد دلم

    عزاداری هاتون قبول
    التماس دعا

    یاعلی
    تسلیت :(
  • بُتِ بزرگ
  • به این امید که در این ایام بر هر چه شک و تردید غلبه کنیم و
    حسینی شویم.
    السلام علیک یا اباعبدالله
  • بُتِ بزرگ
  • به این امید که در این ایام بر هر چه شک و تردید غلبه کنیم و
    حسینی شویم.
    السلام علیک یا اباعبدالله
  • تحفه نویس
  • سلام و عرض ادب
    ایام سوگواری بر شما تسلیت باد
    تصویر و شعر بی شک زیبا بودند .
    موفق باشید
    پای پیاده تا حرم
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖

  • هعیی..
    با سلام
    خدا قسمت همه مون کنه ان شا الله.

    پاسخ:
    سلام
    انشاالله
    شماغروری دیگه؟اوم؟
    خوب باشین الهی
    ممنون ک اومدین:)
  • باران نم نم...
  • ان شاءالله روزی همه...
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++++
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • عشق یعنی اربعین پای پیاده تا حرم....
    سلام دختر عمو 
    بی خیال اینجاشدی؟
    پاسخ:
    سلاااام خانوووم
    نه...ینی نمیدونم چیکارکنم!!!
  • علی رسولان
  • هنر دق کردن
    کم هنری نیست!
  • تحفه نویس
  • سلام
    خیلی وقته بروز نکردید ، ان شاءالله حالتون خوب باشه
    یاعلی
  • اشک نوشت ...
  • ...
    سلام ...
    نمیدانم گاهی عاشق نانوشته ها میشم ...
  • محدثه انصاری
  • سلام 
    بعد از یک سال... 

    برگشتم
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی